Onze klant is actief in de B2B-markt en heeft een bereik in meer dan 100 landen, wat hen profileert als marktleider in hun segment. Ze beschikken over meerdere showrooms in grote wereldsteden, wat getuigt van hun internationale allure en ambities. Hun moderne kantoor, gekenmerkt door veel lichtinval en ruime parkeergelegenheid, biedt een inspirerende en comfortabele werkomgeving voor ongeveer 120 werknemers.
Innovatie is de drijvende kracht binnen dit bedrijf, waarbij tegelijkertijd grote waarde wordt gehecht aan het behoud van een positieve interne sfeer. Het is voor ons essentieel dat elke medewerker zich thuis voelt binnen onze organisatie. Om hun constante groei te ondersteunen kijken ze uit naar een nieuwe medewerker boekhouding.
In deze functie ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse verwerking en registratie van aankoopfacturen, bankafschriften en diverse boekingen, zowel voor binnenlandse als buitenlandse filialen. Daarnaast behoren de zorg voor betalingsherinneringen van leveranciers, het beheer van mastercarduitgaven en het bieden van ondersteuning bij de maandafsluiting tot je takenpakket. Je speelt ook een cruciale rol in het ondersteunen van collega's en functioneert als back-up wanneer dat nodig is, naast het uitblinken in het nauwgezet opvolgen van de boekhoudkundige administratie.
Onze klant nodigt zowel junior profielen als kandidaten met ervaring uit om te solliciteren voor deze positie. Voor junioren bieden ze de mogelijkheid om alles stap voor stap te leren, zodat je jezelf kunt ontwikkelen binnen de organisatie. Ook is er op termijn de mogelijkheid om, indien gewenst, meer taken voor je rekening te nemen. Dit biedt ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling, maar is geen vereiste.